çocuk sahibi olmayı istememek… eski nesilde “ileride bana bakar” düşüncesi hakimdi. çocuk bir yerde ailenin sigortası gibiydi. doğru veya yanlış ancak bu güdüyle birden fazla çocuk dünyaya getirenler çoktu ancak gelişen teknoloji, içinde bulunduğumuz zamanın anlayışı, hayat şartlarının zorlaşıp kadın ve erkek her iki tarafın da çalışması ve her şeyden önce çocuk büyütmenin maddi ve manevi çok büyük sorumluluk olmaya başlamasıyla çocuk sahibi olmak isteyenlerin sayısında epey azalma oldu.
https://eksiseyler.com/turkiyede-insanlar-neden-artik-cocuk-sahibi-olmayi-pek-de-istemiyor
